...

Under en vild disskution med Sebbe igår sa han en sak som fick mig att  REAGERA

*
Du är fan aldrig glad förutom när du är med Saga

Och det fick mig att tänka, och det jobbigaste av allt är att det är SANT!

Jag har mycket att bära från mitt förflutna som nästan ingen vet om, det finns saker som ingen överhuvudtaget vet om jag jag går och bär på..! Saker som gör att jag inte kan vara glad..
Jag förtjänar inte att få vara glad !!
Jag har nästan under halv min uppväxt aldrig varit en glad person och det har inte blivit bättre men åren heller, tänk att bara kunna få le och skratta som alla andra !!


Ni får tycka vad ni vill om detta inlägget, I dont give a fuck !
Men jag vet själv att jag måste ta tag i vissa saker, reda ut vissa saker innan jag verkligen kommer att må bra i mitt liv..! Men när detta kommer ske vet jag inte !


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske behöver prata av dig med någon utomstående som ej dömer dig eller så. Finns bra hjälp att få.Dessu tidagre, dessu bättre... Right?

2010-04-26 @ 12:04:47
Postat av: Jenny

Det är väl bra att kunna skriva av sig också ibland, lätta lite på hjärtat :)

Jag tror som ovanstående skrev att det kanske hjälper att prata med någon utomstående, det kanske kan få dig på rätt väg?!

2010-04-26 @ 17:23:53
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: tess

oj,det va som skrev första inlägget...

2010-04-26 @ 17:44:51
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag instämmer. Det hjälper nog att få gå o prata med någon utomstående. Men du kan alltid prata med mig med. Finns här för dig. Kram

2010-04-27 @ 20:29:52
Postat av: madde

Ja det är otroligt mysigt när do som gör så, Man blir lixom lite örreaskad på samma gång att dom lixom förstår det fast att dom är så pass små ändå hehe :D

2010-04-30 @ 12:20:22

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0