Ok va ärliga nu?

Vem är Sessan mest lik???


Mig Eller




Eller Hennes Pappa




Imorgon är det en fulspäckad dag som gället, först ska vi på Babycafe med Rebecca och Albin , sen direkt efter det ska vi till Center Syd och träffas Åsa och Melvin och fika!
Sen är det hem göra flygande Jacob till middag, sen är det iväg på träning Wiieee!! Mysigt när det är en fuldag som man har planderad!
Idag gick vi över till 5/6 månaders pure alltså spagetti och köttfärssås, kalops och såna saker och det bara ÄLSKADE hon som VANLIGT!! hihi men får ta det lugnt i början med hennes lilla magen så nu får hon bara en halv burk åt gången sen när hon vant sig vid det blir det en hel burk i stället=)!
Tur man har en matglad liten tösabit !!
Idag har varit en helt underbar dag Saga har varit på sånt strålande hurmör så vi har busat exakt hela dagen lång så nu är hon helt färdig och blir nattad av pappsen!

Det roliga är att jag gav ut min blogg till ca 20 stycken men ändå har jag 69 läsare?? Hmm Ska jag behöva låsa den igen eller vem är alla ni som läser??! Skriv  gärna vem ni är så slipper jag kanske låsa den! Får se hur det blir med den saken!

Saga kan sitta själv nu nårra sekunder är fortfarande lita rund om gumpen, men hon kan hålla sin flaska själv hela "måltiden" hon är SUPER duktig med det, så nu behöver man bara ge henne flaskan så äter hon själv, fast man sitter självklart bredvid och tittar så inget går fel!
USch på onsdag blir hon 5 månader och vart har alla dom månaderna blivit av???!
Skickade en dagis ansökan idag om det går som planerat så ska hon skolas in den 21 februari 2011 (då är hon exakt 1 år och 3 månader) och kommer vi in där jag helst vill så blir det söderpark.. HOPPAS=)!


Både nu i maj och i juni kommer det ut filmer på bio som är ett MÅSTE att se, den 9 maj kommer en film med Miley Cyrus (stavas) och den 11 juni (tror jag det är) är det Twiiligt 3 :D:D:D (kommer ej ihåg vad den heter) och dom ska ABSOLUT ses!!

Nää nu ska en smoothie drickas MUMMS!





tv nördar båda två=) men söta såna


Kommentarer
Postat av: tess

har sin fars näsa, men lik dig som liten... Jag tror att hon har rätt mycket av er båda i sig, så ser man inte något foto på dig som liten, vet man inte vem hon är lik...



jag läser din blogg..=)

2010-04-19 @ 19:42:02
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Nilla

jag tycker hon är mest lik dig....kram

2010-04-19 @ 19:57:52
Postat av: Anonym

Hej gumman. Ja till mig har du själv gett adressen :) jag kan ärligt inte säga vem hon är lik. Men underbart söt är hon endå :) puss o kram

2010-04-19 @ 20:40:59
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var svårt, tycker hon har drag från er båda :)

2010-04-19 @ 21:05:25
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror nog att hon är mest lik sin pappa faktist,på de här fotona iaf:) Jag har inte träffat henne så mkt i verkligeheten o det är då man kan se det ordentligt tycker jag:)

Men annars har hon väldigt mkt av er båda i sig,en riktig liten sötnos!!

Eclipse heter nästa film av Twilight... O den ska jag se direkt!!! Bästa filmera någonsin:)

2010-04-19 @ 21:38:09
Postat av: Jannice

Jag tycker att hon på de bilderna du visade är mest lik sin far men på bilden under (när hon sitter själv i en mimmie dress) då är hon mest lik dig! Det är alltid svårt att se..

Du vet att jag läser,så sätter du lösen på blogg så vet du vem du ska skicka lösenordet till)

Hoppas vi kan ses snart!

KRAM

2010-04-19 @ 21:48:32
Postat av: Rebecca & Albin

Hon är mest lik Sebbe. Men hon har ögonen från dig.

2010-04-20 @ 07:24:29
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Åsa Nilsson

Jag sitter o läser :)

2010-04-20 @ 09:26:00
URL: http://blommis86.blogspot.com
Postat av: mormor

Lik mamma som bebis men söt som mormor:)

2010-04-20 @ 11:53:02
Postat av: Louise

Hon har iaf Pappas näsa :)

Men hon är nog ändå mest lik dig tycker jag..

2010-04-20 @ 15:51:47
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo det är klart att det är jobbigt, framförallt när barnen sover dåligt och avlöser varandra

2010-04-20 @ 16:58:22
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0