Tråkigt..

att det blåser så mycket idag, annars hade det ju varit en underbardag!!
Saga är på underbart humör, ska bara komma på vad vi ska hitta på med idag, hade tänk köra och hälsa på Älsklingen på jobb men det är lite svårt när han är på ett ute jobb som jag inte ens vet var det är:P
Jag och Älsklingen har även börjar på GI , går super bra och är super god mat och det bästa av allt man ser kg förvinna WIIIE:D

Många undrar vad jag ger saga och äta här är det: På morgonen En hel tallrik med fullkornsgröt, Förmiddan, 1 flaska välling, middag 1 burk pure, kvällen 1 tallrik gröt och sen när hon ska sova välling.. Så nu vet ni det=)
Hur Matar ni era barn??!

I morgon ska vi gå på badhuset första gången med Saga :D ska bli kul eftersom hon bara ÄLSKAR att bada lilla fröken..!!
Idag vet jag inte vad vi ska göra, får se om något roligt händer elr nån rolig hör av sig=)!

Tycker det är såå tråkigt att folk förändras till det sämre när dom börjar umgås med nya vänner / pojkvänner , så tråkigt från ha varit en super trevlig, snackig människa till ja jag vet inte vad .. TRÅKIGT=/ !!



Idag är Sessan klädd i

Stampebody som är köpt på eurodisney i Paris
Bruna byxor
Bruna strumpor

Kommentarer
Postat av: mormor

ja äta kan hon alltid de lilla livet.

2010-04-17 @ 07:28:07
Postat av: tess

Den är såå söt, den bodyn.. =)

2010-04-17 @ 08:26:06
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0