Badet=)

Idag var vi ÄNTLIGEN på Badet med Saga, Alla gånger vi kommit nu har där fan varit stängt så har blivit arg varje gång..Men nu idag var där öppet och Sessan hamnade i paradiset enligt henne.. Herregud vad hon skratta och hade sig.. Detta var första gången vi var på ett inomhus bad, men definitivt inte sista gången, ska nog börja bada 1 gång i veckan på badet med henne.. kommer göra henne gott och det finns inget bättre än att se ens ängel vara så lycklig=)..!!

Idag skrev vi även på papperna för 4:an så nu är det skrivftligt att vi ska flytta, flyttar den 1 okt wiiie... Så man får snart börja packa så smått, men först får vi packa resväskorna eftersom vi snart åker till Bulgarien.. Wiie ska bli underbart och komma iväg med fisen på hennes första semester=)!

Kommer nog byta lösenord och ha bloggen för mig själv... Känns inte som folk läser för folk kommenterar aldrig så då kan jag lika bra ha den låst för mig själv=)


















Kommentarer
Postat av: Nilla

Såg vekligen mysigt ut. Saga älskar att bada ser jag. Kram

2010-08-17 @ 21:35:06
Postat av: Rebecca & Albin

Du har ju alltid kommentarer på dina inlägg :P



Mysigt att ni äntligen kom iväg och badade!

2010-08-18 @ 08:02:20
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: tess

Tråkigt om du låser bloggen, men du ska göra det du känner för! Härliga bilder..

2010-08-18 @ 09:48:31
URL: http://hannasmamma.blogg.
Postat av: Lotti

Vad mysigt det ser ut! Och så stor hon har blivit!

2010-08-18 @ 10:35:17
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: mormor

Årets badbrud

2010-08-23 @ 13:57:17

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0