Skumbad..

Badade min älskling i går för första gången och hon ÄLSKADE det precis som med allting annat men hon älskar faktiskt sin mamma mest;)!
Hennes svinkoppor är helt borta nästan, syns nästan ingenting vilket är skönt ska bara gå på pencillin tills lördag (bara och bara), Var och fick köpt en liten tunnare jacka till henne igår och vi blev super nöjda båda två!!

Fick städat och rensat undan massa kläder igår som jag ska slänga för jag kommer ändå aldrig att använda det utan det får köpas in ngt nytt istället och det tycker vi ju om att göra.!!
Idag ska Sebbe spela match och jag ska hem till Sophie och snacka lite skit var ett tag sen sist nu!!

Ärr såååå trött och utmattad så det är något fruktansvärt vet faktiskt inte vad anledningen är, men antar för att jag aldrig vilar ut mig, utan det är alltid något som ska fixas och donas, sen får jag ej ro i kroppen om Saga är och blir passad eller när hon är hemma och sover för då ligger jag bara och väntar på att hon ska vakna..!! Jag är bara såå trött helt enkelt..!! Jag kan ej släppa taget och kommer inte göra det heller så bryr jag mig inte om vad ni säger, kan man inte så kan man inte....!!


Saga blir större och större för var dag , och nya hyss kommer där också varje dag..! Snart går hon också.. ush tycker vi inte om.. Det har gått helt för snabbt..!!


Svinkopparn hon haft!!


Buse


Att dra ut alla mammas grejor är det bästa jag vet..!!


Oj stod ni där, jag har inte gjort något




Jag och min vän Smokie













Kommentarer
Postat av: mormor

De riktigt lysser bus om dig dit lilla troll.

2010-08-09 @ 18:44:39
Postat av: Jenny

Tänk om man kunde få ha bubblor i badet utan att Felicia ska äta upp dom :)

2010-08-09 @ 20:29:21
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0