Underbar dag med mamma!!

Dagen började med att mamma och jag sov länge för jag tyckte hon förtjänade att få lite sovmorgon så jag var snäll nog och gav henne det..!!
När mamma och jag sen vaknade så busade vi och mös en massa i deras säng , sen gick vi upp så jag fick ny blöja..!!

Sen åt vi en god frukost och sen blev jag lite trött igen så jag tog en powernap.!! Efter jag sen ätit lunch gick jag och mamma ut på picknick i 2 timmar och det tyckte jag var sååå skoj, vi fikade på en filt, gungade och åkte rutchikana och sen så lekte vi i gräset och jag plockade fina blommor, men jag var mer intresserad av att stoppa dem i munnen än att ge dem till mamma!!=)

Sen gick vi hem och jag och mamma sov middag vi var trött båda två, sen när vi vaknade började vi på middan , pannbiff med sås,potatis och stekt lök det var väldigt gott tyckte vi allihopa..! Sen skulle vi åka till badet men det var bara öppet i 30 min till när vi kom dit så vi fick hoppa över det, och gick ner till bilträffen i stället och kollade runder lite..!!
Jag och mamma ska kanske gå och bada i morgon i stället när pappa jobbar..!!
Nu busar jag en massa med pappa innan jag ska hoppa i sängen..!!
Igår var vi hemma hos Sophie och Linnea i ett par timmar det var super trevligt snackade en väldig massa och jag busade runder inne på Linneas rum, och med Linnea..!!
Tant Sophie tyckte jag vääldigt mycket om att busa med, så henne ska vi mysa med mkt nu fram över!=)

Pappa ska jobba över ett antal timmar på Torsdag så honom kommer jag ej få träffa den dagen och i morgon ska han spela match så då får jag bara träffa han 30 minuter, jag kommer sakna han jätte mycket tråkigt när han är borta så mycket..!!


 

Men men det var allt för idag!

På väg ut på Picknick

Plockar fina blommor



Snacka lite måste man också göra


Såå fin blomma


Sen när jag kom hem var det dags för alla mina bus igen


 Mamma satte en totte i håret


Mamma får inte en enda lugnstund när jag är vaken

Såå söt jag är i totte


Detta var allt för mig idag!! Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Jannice

Vilken mysig dag ni haft:) Ser att ni måste täcka för under tv:n för en busig liten tjej..sååå gulligt:)

2010-08-10 @ 23:28:53
Postat av: Johanna och Milton

Tack så mycket :) Allt är jättebra med oss, Er också vad jag läser och ser! Så söta picknickbilder! :) Kram till Dig

2010-08-11 @ 22:30:52

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0