Dag 1

Mitt Namn är Zandra har blivit kallad Zäta nästan hela min uppväxt, kommer från Furulund, men flyttade sedan till hofterup och nu bor jag i lilla Lödde i en 4:a med min Sambo Sebastian och vår dotter Saga!

Den 3 feb 2009 fick vi ett plus på stick, och den 21 nov 09 tittade vår älskade dotter Saga ut efter 47 timmars värkar..!! Den dagen var den bästa jag blev Mamma..!
Gillar att vara aktiv och hålla gång på dagarna , det värsta jag vet är att bara sitta , så vill göra så mkt som möjlig hela tiden..!  Kör en röd peugeot 407 som jag köpte år 2010 som jag är väldigt nöjd med!
Håller förtillfälligt på att gå ner i vikt vilket har gått väldigt bra ,  har gått ner runt en 10 kg och det är jag väldigt nöjd med men det ska bli mer!!

Har även 1 bror, 2 brorsbarn och är även gudmor !!

Hmm det räcker nog=)


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0