Dag 13

Den här veckan..!!


Den här veckan händer det mycket.. Bläää!!
Måste iväg och handla hem allt som vi ska äta till lillejulafton då Sebbes pappa,syster,mormor+gubbe kommer hit och käkar och firar jul!
Sen på fredag Julafton ska vi till Klippan till Sebbes moster och fira jul med hela hans släkt, och sen juldagen ska vi hem till brosan och fira jul..!!

Blää förstår ni nu varför jag verkligen HATAR julen bara en massa farande hit och dit i stället för en riktigt stor juldag med massa julmys..!! PUUHH!!

Annars i veckan ska jag till öf som stänger from tisdag så får ju dit en sista dag så fisen får leka av sig, sen så ska jag umgås en massa med Emma mm!!
Ska betala räkningar..!!

Mer vet jag ej för tillfälligt men det kommer säkert en MASSA mer som vanligt..!!
Om inget annat God Jul på er!!


Idag ska vi in till Malmö och käka resturang + se Mif-Rögle..!! har ej bestämt mig ännu för om jag ska se hockeyn eller bara med in och käka får se hur jag känner senare..!!

 

Ha det bra!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0