Dag 15

Mina Drömmar..!!


Mina högsta drömmar är ju så klart att mina barn ska få det bra, få vara friska,lyckliga finna rätta kärleken och uppnå sina mål här i livet..!
Att alla jag älskar ska få det bra och leva det bästa livet dem någonsin kan få!!


Vad det gäller MINA EGNA drömmar så är det att få vara lyckliga,må bra,få se mina barn/barnbarn växa !! Sen även göra rätt för mig själv !!
Asså det är svårt att skriva för jag har inga speciellt drömmar för själva mig, utan alla drömmar är som ni ser där uppe att alla jag älskar ska få det bra!!



Gällande en speciel person.. SNÄLLA kämpa jag vet du kan, jag har sett och upplevt den riktiga du och jag vet att du finns kvar...!! låt ej skiten ta över dig!!
Du är värd så mkt mer!!
Älskar dig det vet du!!

Ihade you Once Ican have you Twice!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0