Dag 16

Min första kyss..!!


Hmmmm jag vet faktiskt inte helt ärligt..!!  Så det kan jag tyvärr inte svara på!!


Idag ska vi fira Jul hemma hos oss med Sebbes pappa,syster m respektive, Sebbes mormor och Bert.. Ända sens jag och Sebbe blev tsm har vi firat med Sebbes pappa på lillejulafton!!

Så sitter och väntar på att dem ska komma, skulle vara här vid halv 4-4 tiden.. Vi har knyte så alla tar med sig lite olika och det är verkligen perfekt..!!
Det jag skulle fixa står just nu i ugnen för att bli klart..!!

Sen i morrn ska vi till Klippan till Sebbes moster och fira jul , ska bli kul och se hur Saga reagerar för tomten hihi!!

 

En God Jul På Er Alla!

 

Kramizar


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas ni får en trevlig kväll. Kör försiktigt imorgon om ni kommer iväg.



Kram till er

2010-12-23 @ 19:11:40

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0