Dag 19

Detta ångrar jag!!


Att jag sårat alla dom som jag älskar och som betyder mest i mitt liv.. Jag har sårat dom såå djup att det inte ens går att beskriva känslan av att ha gjort det!! Att se deras smärta gör ont..!!

Jag ångrar att jag en gång inte lyssnade ordentligt på mitt hjärta utan lyssnade på alla andra i stället.. jag gjorde fel val.. och det valet ångrar jag än idag..!!
Jag ångrar att jag ej stått upp för mig själv utan bara tagit emot massa skit som bara varit ren SKIT, men ALDRIG mer jag tänker ta mer..!!
Jag är jag .. Lev med det .. elr stick och slipp ..!!
Jag är trött på att ta skit, jag är trött på att snacka och höra allt skit .. Ni må vara kalla men jag kan fan ta med vara kallare tillbaka..!!

Jag tänker inte vara den snälla, hjälpsamma och tysta tjejen mer.. Utan ber ni om det, så ska ni fan få det oxå..!!

One Life !!

Ingen mer ånger..
NO MORE REGRETS!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jamen som tur är så lyssna du tills sist och de har blivit jätte bra. Stå på di. Älskar dig som du är

2010-12-28 @ 09:12:58

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0