Dag 2

Min första kärlek!

Min absolut första och största kärlek var David Radnell..!!

Vi träffades när vi gick på högstadiet, jag började i 8:an och han i 7:an han hade precis flyttat till Hofterup till sin fosterfamilj..!!
Första intrycket av han från min sida var att han var en liten idiot haha, vet ej varför bara fick det intrycket.. Våra första ord till varandra var från hans sida : Kan jag få din sista?? ( på min cigg då) och det fick han sen började vi prata allmänt!
Jag umgicks mycket med hans fostersyster Angelica och en dag så tog hon med sig David hem till mig och vi satt alla och snackade och hade trevligt.. Jag och David gick ut på vinden för att röka och där kom vår första kyss och det pirrade ordentligt till i magen!!
Vi spenderade ett par UNDERBARA månader tillsammans, dem mest perfekta månaderna man kan ha, vi gjorde verkligen alla sjukaste sakerna  som man kan göra OCH jag fick även äran att ta hans oskuld hihi!

Månaderna gick och en dag blev David trött på sin fosterfamilj så han stack tillbaka till malmö igen, vi fortsatte att träffas mycket och jag skubbade en heldel bara för att få vara med honom tills en dag han tog en överdos, blev inlagd, och sen åkte han in på en anstalt!!
Jag var helt förkrossad, visste inte var han blivit av eller någonting, Efter ett par månader ringde hemtelefonen och jag känner igen rösten och tårarna börjar rinna det var David som hade kommit ut och ville verkligen träffa mig igen!
Jag åkte självklart in till Malmö och vi träffades och det blev vi igen, jag fortsatte att skubba mkt från skolan och var med honom hela tiden, vi gjorde ännu mer sjukare och roligare saker tillsammans, och kärleken blev bara starkare och starkare!!

David är och var en mycket kriminell kille, han har varit det så länge jag har kännt honom..!! Jag var med på många saker han och hans kompisar gjorde, jag gjorde aldrig något men jag där vid hans sida.. En dag så sa han till mig : Jag kan inte vara tillsammans med dig längre, jag älskar dig alledes för mycket för att du ska bli indragen i mitt skit, jag kommer aldrig att sluta upp med vad jag gör och du är för värdefull få att åka ner i skiten med mig du förtjänar ett bättre liv, men jag kommer alltid älska dig och du finns i mitt hjärta föralltid!
Att höra dem orden var som en kniv i mitt hjärta och jag kunde inte förstå då som jag gör idag!!  Så david lämnade mig och jag var med förtvivlad & vilse än någonsin!!
Vi släppte all kontakt ... !!

Nått år senare när jag hade börjat på gymnasiet stod jag och väntade på bussen och vem tror ni jag ser kommer framför mig med ett leende på läpparna, jo David.. Tårarna kom från oss båda igen och vi kramades så hårt och länge!!
Vi hoppade på bussen in till Lund och i stället för att sticka till skolan så gick vi runder i hela lund och snackade,skrattade,kramades och så klart pussades.. Jag var sååå LYCKLIG..!!
På eftermiddagen stack han med en kompis till Malmö och jag med en annan kompis , och vi skulle träffas på kvällen igen!! På kvällen kom han hem till kompisen och där satt jag och väntade.. Vi snackade allihopa och sen bestämde vi oss för ut och köra en runda , jag åkte med David i en bil som var stulen som jag INTE visste om.. Helt plötsligt blir vi bombaderade av snutar och han sista ord till mig blev : Förlåt jag älskar dig..

Jag blev tagen, han blev tagen åkte in i häktet båda två... och då trodde jag aldrig mer jag skulle få se han..!! Mitt liv var förkrossat ännu en gång..!!
Men precis innan jag träffade Sebbe så träffade jag David igen på en fest och båda sken upp som solen igen..


Vi hade en underbart rolig kväll och kvällen avslutades med en kyss precis som första kvällen börjades..!!

Sen har jag inte träffat han mer sens dess, vi har snackat lite på fb och så men det är allt..!!


Så det var min första kärlek
!!


Snodde en bild av han på fb så ser han ut i dagsläget!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0