Julbord.!

Idag ska vi till big bowl och bowla och äta julbord ska bli gottig, det blir det första SVENSKA julbordet i år, har redan ätit danskt och det var pyton haha!!
Ihelgen har vi BARA varit hemma själva och det har varit såååå skönt, har haft lite småbesök och såå men det är sååå mysigt att bara vara sin egen lilla familj och bara va!! Förstår verkligen inte dem som är med borta elr med sina föräldrar/vänner varje helg.. tänk så mys att bara vara själva det GILLAR vi!!

Sophie & linnea ska komma hit och passa det lilla busfröet kommer säkert gå super bra, och det känns bra, hellre att hon passar henne än någon annan utanför min familj faktiskt!


Nu är även lillejul afton planera och jag känner att det kommer bli super bra faktiskt, god mat och gott sällskap ska bli super trevligt!
Och julafton ska vi vara hemma hos Sebbes moster och fira och sen juldagen hemma hos brosan!! SEN kommer jag vara trött på jul haha!! 3 dagar är rätt mkt hade räckt med bara 1 dag tycker jag men det blir så här när man har barn och får dela upp sig med alla!!¨

Denna veckan har Saga varit på HEMSKT humör har verkligen inte kännt igen henne, har aldrig sett henne så men nu är hon tillbaka till sin vanliga underbara jag=)!

Nu ska jag göra ngt annat!!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är de skönt o bara vara hemma ibland, Ja de var underbart gott med julbordet. Tack för en trevlig söndag.

2010-12-06 @ 05:45:46

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0