Svårt..!

Varför ska man ställas inför så svåra val här i livet?
Varför kan inte allting bara vara lätt och flyta på.. hatar att behöva ta beslut som jag vet kommer sätta spår restän av livet.. Jag hatar att mitt hjärta säger 1 sak och mitt huvud 1 sak..
Jag hatar att må så här, jag hatar att ta beslut, jag hatar hela situationen helt enkelt!!

Jag vet egentligen innerst inne vad jag BORDE välja och jag vet att det är egentligen det ända rätta, MEN mitt hjärta håller inte med..



Allting är bara såå tomt just nu!!

Du är mitt allt, mitt liv, mina andetag!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det kan man undra<3

2010-12-29 @ 15:20:34
Postat av: Rebecca & Albin

Skriv en lista på för och nackdelar som denna situationen för med sig. Sen får du helt enkelt se om det är värt att hjärtat får bestämma eller om du ska lite på vad ditt huvud säger! Hoppas det löser sig <3

2010-12-30 @ 09:08:18
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0