Tisdag!!

Gud vad veckorna bara springer förbi asså.. !! I helgen hade jag verkligen den BÄSTA helgen NÅGONSING på många många många år.. Sjukt kul hade jag .. TACK Emma!!

Natten fråns söndag till måndag blev Saga magsjuk och kräkte&sket som en häst men det är mkt bättre nu, sen igår kräkte jag men det är också mkt bättre nu!! Var på julbord igår på jobb (innan jag började kräka) och det var verkligen INGEN höjdare maten smakade verkligen skit så det blev bara 3 ägg för min del och 2 clementin klyftor..!! Dagen i går spenderades i sängen och enbart i sängen!!

Sitter i väntekö på vårdcentralen då jag tror Saga fått lunginflammation, hon hostar sig totalt i sängen så hon både kläks och kräker .. stackars liten ska hon verkligen aldrig få vara frisk!! =/ !!

Det var väl alles..!!

Nu ska vi göra vid oss sen ska vi hem till Emma en stund!!


Älskar diiig!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0