Torsdag!

Har precis kommit upp ur sängen, sitter och väntar på att sötaste Emma och Millian ska komma hit och fika scones muuuuuuumas.. ÄLSKAR det!!

Kääääääääääääääääääääääääääääääns super bra att börja umgås med alla igen, har känt mig så jäkla låst & ensam och tradig innan men nu börjar alltid kännas så bra igen, det är så lätt annars att man tröttna på varandra som vi började att göra lite här hemma men nu är allt bra..!
Om jag ej är med dem på dagarna så sticker jag hem till dem på kvällarna när fisen somnat!

Idag ska Saga till sin mormor ett par timmar känner verkligen att jag måste coola ner har varit så jäkla mkt denna veckan så jag har haft sjukt ont i magen, så idag efter  hon stuckit dit ska jag soooova elllr bara sitta i soffan och glo och bara göra inget..!

Härligt!!



Älskar diig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca & Albin

skönt att få några timma för sig själv. Man behöver det ibland :)

2010-12-09 @ 10:20:40
URL: http://albinsmamma.blogg.se/
Postat av: mormor

Blev inte mycket sova för dig. Men Saga o jag har haft myssssssssss.

2010-12-09 @ 19:47:28
Postat av: tess

Du behöver lära dig att slappna och och INTE stressa..

2010-12-10 @ 09:09:31
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0