Lite hit och dit!!

Gud så skönt väder vi har det i dag .=) tycker vi verkligen om hihi!!

Fisen ska snart sova..!!

Igår fick Saga ett kex med chocklad och efteråt så såg hon ut så hära!




Att bada och busa med pappa är det BÄSTA jag vet , vi har alltid lika kul tycker jag =)





 


Ska snart gå in och natta lillan, sen i kväll ska jag nog iväg och träna om vi ej skulle ha gäster , får se om dom kommer eller inte..!!
Saga kryper just nu runder över allt och ingen stanns, reser sig mot allt och inget !!
Har gått över till alla mat med 8 månader som hon gjorde redan för 2 veckor sen :P men det går hur bra som helst och hon äter verkligen allting så det är skönt!!=)
Åhhh 3 arbets dagar kvar till Sebbe går på semester härligt!

Kommentarer
Postat av: farmor

snygga badbyxor din pappa har :)

Ser ut att njutit av kexet.

2010-07-13 @ 13:47:28
Postat av: Jenny

Härliga bilder! :)

Bor ni på Rotan eller vad gör ni?

2010-07-14 @ 13:31:51
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi får se om han gör det... Detta är första gången han sovit på mage faktiskt. Vi har aldrig lagt honom på mage när han ska sova och han har abra sovit på rygg eller sidan innan. Det är dock roligt när man hittar De små huller om buller i sängen :) Så fina chokladbilder! Vilka vackra små ögon! :D

2010-07-14 @ 22:48:00
Postat av: Johanna och Milton

Ovanstående kommentar var från mig. Fast det förstod Du nog :)

2010-07-14 @ 22:48:54
Postat av: Johanna och Milton

Ja, visst är det det! Jag blir galen på alla som säger att det SKA vara på ett sätt. Man väljer själv och alla har sina egna rutiner.

2010-07-16 @ 23:29:04

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0