Sommar

Och det är jäklar i det varmt.. Har spenderat hela helgen på stranden i lördags i Borstahusen och i söndags i Barsebäck med min älskade lilla familj, har blivit mycket bad då Saga bara ÄLSKAR att bada hur kallt det än är i havet..!
I söndags var vi nästan i havet i en hel timme och Saga bara skrattade min underbara gull unge!!!!=)=)!!

Men nu är jag riktigt trött på värmen bläää, hade velat ha 10- bara för 1 dag, det hade varit helt underbart, nu går snart Sebbe på semester sista veckan han jobbar du sen jäklar i det ska vi ha familje mys i 3 veckor, ska ut på en massa dagsutflykter.. Ska bli möe trevligt..=)!

I helgen ska vi till Landskrona på karnevalen OM det inte är för varmt då pallar vi ikke , i värsta fall får vi sticka dit där på kvällen!!

Har även köpt ny bil som jag verkligen ÄLSKAR den är såå fin och går som bara den=)!


Morgon mys med pappa!








Bus ute i hallen i gå stolen





Dags för frukost





 

Lite Bus

 










Kommentarer
Postat av: mormor

Ja hoppas ni får en skön semester

2010-07-12 @ 22:05:47
Postat av: Nilla

vilka härliga bilder. Ta vara på tiden den går så fort...

2010-07-12 @ 22:38:42
Postat av: tess

Är inte fröken för stor för gåstolen??

2010-07-13 @ 10:57:42
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0