Tjenixen

Har varit vääldigt skönt att ha haft Sebastian hemma hela veckan =) och fler veckor kommer då han ska vara hemma hihi!!

I söndags var vi inne i Klippan på kalas hos Anita, var väldigt trevligt , god mat och trevligt sällskap , Saga trivdes som fisken i vattnet men mest hos hennes gudfar Pontus dem två hittade varandra direkt och det var väldigt mysigt att se=)

I måndags var vi inne i Lund och skaffade pass till mig och Sebbe, sen var vi inne på Citygross och handla hem lita.. Sen fixade vi ute i trädgården med att rensa platterna från ogräs, skurade utemöblerna och satte upp parasoll blev SUPER bra, sen satt vi ute hela kvällen och spelade kort och drack kalla cider muuuummmsigt=)

ITisdags var vi på stranden hela dagen, Saga är verkligen heeelt galen i att bada hon älskar det verkligen oavsett hur varmt eller kallt det är, så det är bara roligt för då kan man vara i hur länge som helst.. Sen stack vi hem så Sessan fick vila middag oh Sebbe hoppade i poolen där hemma.. Sen stack vi hem till Brosan m Fam.. oh grillade och drack gott.. Mummmmsss!!  Sen kom mamma och Hasse på kvällen och drack kaffe..!!

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt, städade hela himmet, tvättade och tog det allmänt lugnt, åt tacos som jag var såååå sugen på  ..!! Sen på kvällen stack Sebbe och tränade oh jag var hemma hos morsan ett tag, tradigt att sitta hemma själv.!!!
Poppade mig en skål popcorn och slängde mig i soffan och glodde på tv, såg livet på bb och HERREGUD säger jag bara ibland undrar man om dem överdriver eller verkligen är så satans känsliga.. man man vi alla har olika smärtgränser

Idag var vi inne i Lund för jag skulle bli opererade , och när jag väl kom dit fick jag sitta och vänta i 45 minuter för dem var försenade och sen när jag väl kom in så blev det ingen operation för dem hade ju redan färdig opererat mig sist jag var där så det hade blivit något fel GAAAAAAAAAAHHHHHHHHH snacka om att man lackar ur , när man redan väntat så länge så blir det inget.. bläää... Stack in på Subway i Lund och handlade varsen macka, sen till polisen hämtade våra pass, sen hem till mamma fikade, sen stack vi till banken och fick fixat sagas fondkonton..!!

Det var allt denna veckan.. I kväll blir det kanske tennis.. får se hur det hela slutar..!!

>Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Här händer de något hela tiden tänk på att ni har semester då ska man ta de lungt. :)

2010-07-22 @ 15:48:14
Postat av: Nilla

Bra koll dom har där inne. Inte kul när du hade förberett dig på operation men skönt på samma gång kanske. Kram

2010-07-22 @ 16:50:39

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0