Allt och inget

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har tappat bloggandet helt tycker jag !!
I helgen var det midsommar , det firades nere i sandskogen och det var super trevligt, god mad, roliga lekar, trevligtsällskap, god dricka=)!

Sen på lördag morgon fortsatte vi firandet med brännboll, sen hem till sandskogen igen och käkade lite, spelade dart och kubb hela dagen, sen ringde vi alla och beställde pizza på kvällen och begav oss hem till brosan och käkade och kollade lite fotboll sen var alla helt döda av allt festande så många begav sig hemmåt tidigt till sina sängar..! Lyckad helg med andra ord=)!

Snacka om att man hade träningsverk när man vaknade i söndags av brännbollsspelandet kunde knappt röra mig så fick en härligt helkroppsmassage av min älskade man =)! Det gillas stort!
Var även inne i Landskrona i söndags på tivoli men det var verkligen heeeelt dött!!

I måndags vad jag och Saga med Zandra M på stranden i ett par timmar kan ju säga jag brände ryggen rätt så bra, sen åt och shoppade vi i ett par timmar och sen stack vi hem till mig och fika och snackade lita alltmänt, bestämde även dag för vår ulareds tripp!!=)
Sen på kvällen grillade vi hemma hos brosan finns INGET godare än grillad majs med smör och salt på DREGELDREGEL=)!! Sen badade barnen en stund sen var kl mycket så det var hem och skicka Saga i sängen!!

Igår var jag och Saga hemma hos mamma en stund , stack och gjorde lita ärenden tillsammans, sen så stack jag och Saga hem och sov middag var helt färdig, sen efter sovandet badade Saga i ett par timmar medans jag fixade i trädgården och sen satte på grillen och grillade kord OCH majs :P=) mussigt och till det hade vi potatis sallad ( sourcreme onion) såååååååååå satans god är den, rekommenderar det starkt!!
Sen på kvällen tränade jag och Therese  det var skönt men mindre mysigt när man kom hem och skulle slänga sig i duschen och man märkte att man hade fått sin kära mens mitt under träningen .. PIIIIIII!!!!

Idag är det UNDERBART skönt svalt väder ute, ska bara ta det lugnt ska iväg och handla sen , sen kommer pärnilla i kväll och snackar , sen i morrn ska jag , Saga och mamma i väg på hörby marknad!!


Det var allt för nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

De var inte så lite.

2010-06-30 @ 20:08:32
Postat av: Nilla

Långt inlägg. Tack för i kväll o den trevliga pratstunden. Kram

2010-06-30 @ 21:01:05

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0