Har inga..

studenter att gå på i år och det är faktiskt jääääkligt skönt=)! Men sen nästa år tar Sebastians kusin studenten så då ska vi på ! Första gången mán ska gå på student i Klippan!

Idag har jag varit hos Therese och fikat bulla och kladdkaka med jordgubbar&grädde men Zandra M , Sandra,Liam,Hanna,Ebba och Saga så klart.. muummmsigt som alltid=)!
Bråkat lite med Saga som verkligen totalvägrat sova idag men nu sover hon som en stock vet inte vart hon har röven nånstanns=)!!

Sitter nu hemma hos brosan och håller mamma och Hasse sällskap som passar lililla bjebba som har vattenkopper medans Jimmie&Therese&Hanna är på studentfest hos Fredriks flickvän Jennifer !!

Finns absolut IGENTING roligt på tv:n bläää!! Traadiiigt ...!!!

Någon som vill leka med mig och Saga i morgon när vi ska sitta hemma i vår ensamhet??!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: mormor

jag är hemma halv 3 så viöö ni kan ni titta hem.

2010-06-11 @ 22:33:54

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0