Underbar dag har jag haft!

Har haft en helt underbar dag med bara Sebbe och Saga !!
Sebbe har varit ledig idag för han ska jobba i morgon , så idag har vi haft en riktig familjedag med en massamys och prat om framtiden=)!
Var i Lund i morse och fixade pass åt sessan tills vi ska till Bulgarien, gick jätte bra och Saga poserade som värsta model framför cameran så polisen bara skrattade åt henne=)!!!

Mös lite inne i Lund sen körde vi vidare till Willys och handlade hem till maten , Sebbe fick bestämma vad vi skulle äta och som dem flesta vet så blev det taco, förstår ej hur man kan vara så kåt i tacos som han är.!! Men men det var gott i allafall!!
Handlade med oss varsen baugette från peggys och hade till Lunch, sen var vi ute och gungade med sessan och klippte gräset och höll på att fixa och dona..! Sebbe och Saga har verkligen busat heeela dagen hon är såååå himla glad för sin pappa och det värmer gott i hjärtat när man verkligen ser hur mkt han verkligen älskar henne och myser med henne och umgås med henne hela tiden när han är hemma..!  Han är verkligen världens bästa pappa!! Och varje dag säger han till henne att han älskar henne!

Ikväll har jag och Saga haft tjejkväll med massa bus,medans gubben är iväg och spelar match!! Så nu sitter jag här själv, tösen sover och det finns inget roligt på tv hmm.. funderar på att sätta på twiiliight? mm får se vad jag gör!!

Ha en bra helg!!

Saga och Pappsi



Saga och hennes kompis Alicia



Årets badbrud

Sitta och sola sig måste man oxå göra=)






Tungan är ett självklart att den ska vara med


Fick ta en paus i tältet efter 1timmes badande, mammas naken fis


Sen var det bara på det igen=)


Kommentarer
Postat av: Nilla

vilken underbar dag ni har haft idag. Vi åt oxå tacos i kväll. Det funkar hos alla. Ha en trevlig helg själv. kram

2010-06-18 @ 20:15:29
Postat av: Jenny

Vad söta bilder och vad stor hon börjar bli :)

2010-06-18 @ 21:06:40
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Johanna och Milton

Tack, tyckte de var så coola. Längtar tills man kan köpa större storlekar, det finns lite mer att välja på då. Vad söt hon är Saga, måst vara jätteroligt att busa och plaska runt i poolen! Bilden inifrån tältet är jättefin!

2010-06-19 @ 10:27:17
Postat av: Kathy

Tacos är ju det godaste som fiiiinns, jag förstår honom :D

2010-06-19 @ 12:30:17
URL: http://kathywrites.blogg.se/
Postat av: Lotti

Hehe ja, lagom skumt :-)

2010-06-19 @ 13:35:09
URL: http://yoohh.se
Postat av: Jenny

Haha är jag så tjocker?? Ändå är jag mindre än vad jag varit med flickorna.

2010-06-20 @ 19:52:27
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0