Hej!

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva..!! Men får se om jag får ihop en rad eller två!!

Iveckan var jag och Saga i Landskrona och träffade Jannice och Alicia , var nere vid karlslund vid djuren men hann bara vara där ett par minuter sen började det att regna:/ typiskt, sen så gick vi en runda och sen så gick vi in och satte oss på ett sketa dyrt cafe en stund, snackade gamla minnen .. trevlittrevligt..!!

ITorsdag var vi hemma hos therese och fika med Zandra Månsson, satt och snackade en massa som alltid sen gick vi allihopa och hämtade Hanna på dagis.. Det blev hon glad för..! Sen på kvällen grillade vi hemma hos brosan , blev benfriakottlertter med nypotatis, gräddfil och gräslök MUMMS sen grillade vi äpplen med kanel&socker med glad till MUUUUUUUMMS!=)
Ifredags var jag hemma hos Therese igen och fikade på dagen , Alex och Emelie kom också en runda och snackade lite, sen på kvällen körde vi ut till örtofta för gubbarna skulle spela match men efter 1 halvlek så började det regna och åska så vi körde hem i stället, jag och Saga stack hem oh kröp ner i soffan under en filt med en bra film och en varm kopp te=)!MYSS!

Igår lördag var vi hemma hos brosan igen:P och hade kubbturnering, vi var ett helt gäng som grillade gott och drack gott mycket trevligt..!=)Tyvärr förlorade mitt lag hela tiden hmm!!
Hanna har även fått vatten kopper så jag hoppas Saga också kommer att få det nu för jag vill hellre att hon får det nu när hon är så liten än när hon är äldre..!
I morse gick jag upp kl 10 och då blev jag bjuden på frukost och en massa mys, sen stack vi ut till center syd där sebbe handlade nya fotbollsskor och jag hittade inget som vanligt.. Nu ligger vi ovh myser i soffan  och det ska vi förhoppningsvis göra hela dagen !!

Ha re!




Kommentarer
Postat av: Nilla

hade varit skönt om saga med fick vattkoppor så är det gjort. Aldrig fel att få frulle på sängen. Jag fick jobba i dag så nu väntas det middag snart. Kram

2010-05-30 @ 17:56:26
Postat av: tess

JA det har varit en underbar helg!! Tack tack..

2010-05-30 @ 22:04:21
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: mormor

Bara inte jag får vattkoppor. Mycke fikande hela veckan.:)

2010-05-31 @ 12:15:37

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0