Helgen!

Har bestått av lite allt möjligt, I fredags så kom Jimmie, Tess, Hanna och Ebba hit så grillade vi grillspett vi hade köpt på viltboden MUMMMSIGT kan jag ju lugnt säga!!
Sen tog vi det lungt, drack och snackade lite skit!
I lördags var vi hemma hos Mamma och Hasse en stund och käkade skit god mat, spelade kort och snackade även där!

Idag har vi varit med Hanna och Saga i Landskrona vid karlslund och matat och tittat på djuren, lekt på lekplatsen, ätit pannkakor,glass,kakor,chips:D MUMMS ibland får man vara onyttig:P!
Var in om Sebbes syster en liten runda och fick visat upp Saga, gick faktiskt bra!!
Sen stack vi ner till stan så Hanna fick åka karuseller, och Sebbe köpte en fin klänning till henne =)!

Sen körde vi in om CG och handlade mat, sen när vi körde hem hade vi 2 slagna hjältar ibilen som sov så gott, Körde och lämnade Hanna hemma, sen körde vi hem och startade grillen, grillade fläskfile oh sparris hade pommes och berresås till MUMMMS!
Köpte även en gungställning till Saga i fredags och hon är ÖVERLYCKLIG, ÄLSKAR ju verkligen att gunga så där ute vill hon sitta hela tiden om hon hade fått bestämma;)!

Saga kan även sitta helt själv, har gjort det ett litet tag men har ju ej bloggat på länge, är en RIKTIGT morsgris HERREGUD säger jag bara, om Sebbe ska kunna ha henne på kvällarna så får jag gå in i ett annat rum och vara tyst för annars riktigt gallskriker hon till hon kommer till mig och då menar jag GALLSKRIKER, INGEN kan ha henne utan jag !!

Imorrn ska Saga till Bvc och få sin andra vaccination, hoppas det går bra denna gången också, ska bli kul och se hur mkt hon väger och hur lång hon är oxå , gissar att hon är över 7 kg strecket nu!
Saga har frestän fått superallergi mot hund, reagerar direkt och blir dålig, så har fått hem en inhalator till henne nu ifall hon skulle få ett anfall!!

Men men nu ska jag mysa med min familj denna söndagen!
Ha det bra!






























Kommentarer
Postat av: Nilla

så stor hon har blivit....

2010-05-02 @ 22:49:18
Postat av: mormor

SEr verkligen ut till ha haft trevligt i stan. Bra kort på mina sessor

2010-05-03 @ 07:44:17
Postat av: Anonym

tror jag måste svara Emelie.... eller nä Jennifer..=) Hahah... Dum fråga ger dumma svar..

2010-05-07 @ 13:33:22

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0