Vackraste jag vet..

är min dotter och min underbar sambo !!!

Igår var vi med morsan på center syd en runda och kollade runder, handlade badshorts som jag kan ha till sommaren och lite mat till Saga det var alles..!!

Sen när jag precis hade parkerat bilen här hemma dyker Jannice och Alicia upp och säger hej och snackar en massa, bestämde att vi ska till karlslund med barnen nästa vecka med picknick korg, svårt att bestämma vilken dag för det får vädret bestämma helt enkelt=)!

Sebbe ska jobba över exakt hela veckan+ han ska jobba i helgen, så kommer bara bli jag och Saga hela dagrna och kvällarna denna veckan , sen kan man hoppas på att han slipper jobba över nästa vecka..!! Idag har jag varit ute och gått en lång runda i det sköna vädret, gick till och med i ett linne=)!
Ska äta köttbullar, potatis,sås och koka morötter till middag, sen köra och handla, sen sticker jag nog in om morsan ett tag pallar ej sitta himma själv och trada.. Får se helt enkelt!!


Börjar bli lita ledsen för maten är slut


NEJ mamma jag vill verkligen ha mer mat

Om jag inte gråter utan bara sitter fint får jag mer mat då?


Om jag flörta med mina stora fina vackra ögon då??


Så häär underbar är jag , så då kan jag väl få liiiite till..=)


Så här lycklig blev jag när jag fick mer mat =)


Kommentarer
Postat av: tess

dom 4a sista bilderna är skitfina.. =) Så himla blå ögon som man förälskar sig i.. =) Nuttefia..

2010-05-19 @ 14:26:00
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: mormor

2010-05-19 @ 16:34:02
Postat av: mormor

Oj råkade trycka på fel knapp. Ja jag kan inte annat än hålla med Fru Andersson

2010-05-19 @ 16:35:09

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0