AjAjAjAjAj

Sikken jäkla mensvärk jag har, ahh hatar verkligen ha så ont. Har precis kastat i mig 2 alvedon hoppas dom hjälper lite i allafall!!

GUD så underbart med all snö där ute, älskar verkligen vintern, ska ut med pulkan sen när Sebbe kommer hem och jag är heeelt säker på att Fisalisa kommer ÄLSKA det=)! Igår var vi hos doktorn med sagas hosta och astma, fick 2 astma mediciner + 1 hostmedicin och i natt funkade det galant, hon sov som en prinsessa och en lång sovmorgon fick man oxå.. det tackar man för..!!


Idag har jag även tagit fram det lilla julpyntet vi ska ha, så nu behöver man ej tänka mer på det=)!


Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt medicinen funka

2010-11-24 @ 11:53:01
Postat av: Rebecca & Albin

Skönt att medicinen fungerade, hoppas också att det håller i sig. Måste vara jobbigt för saga att hosta så mycket :(

2010-11-24 @ 18:14:37
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0