Fredag!

Dagen började med en väääldigt sur och gnällig tös hoppas det är bättre när hon vaknar, Var på Center Syd innan med Sagas Faster som ska få en liten Livia (tös då asså) i April tror jag det är!!
Har även varit och hälsat på Sagas pappa på jobb idag igen alltid lika kul att komma dit man känner sig sååå välkommen!=)

Handlade till min förvåning ingenting KLAPP på axlen!! Regnet det bara öser ner traaaaaaaaaaaaadigt..!!  Idag kommer Övernattningsfolket, ska bli kul se vad vi ska hitta på i morgon för något!

Ikväll är det Ladies Night som gäller!







När jag var Gravid med Fisen V 25



Första Bilden Någonsin på vår lilla fis, bara 1 timme gammal!
 

Busar på Öf

När vi var inlagda på Sjukhuset

 





Kommentarer
Postat av: mormor

Så snygg de skjortan var som hon har på sig. Jätte bra kort på tokfia

2010-11-05 @ 14:54:50
Postat av: Johanna och Milton

Ja, det var synd det blev så kort, vi får se till att träffas en dag ordentligt istället :) Alltså Saga är ju söt på kort men tom ännu sötare i verkligheten! Kram!

2010-11-12 @ 08:51:42

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0