Hej!

Det var ett tag sen igen, men som sagt orkar inte blogga så mkt hehe.! Denna veckan har varit fullsmokad, i måndags var vi på Öf till kl 4 och leka med alla barnen och Saga trivdes som fisken i vattnet so, vanligt..! I tisdags var Jannice och söta Alicia på besök, vi var först på Öf och sen stack vi till Center syd , sen käkade jag och Saga middag hemma hos mamsen för Sebbe jobbade över!

I onsdags var vi på Öf , sen hade vi en riktig myskväll, i torsdags var vi nästan ute hela dagen och gungade, rensade plattor & ogräs på fram och baksidan blev riktigt bra.. Sen var vi hemma hos Fam. Andersson på Kaffe och snack på kvällen..!

Sen igårkväll var vi hemma hos Sebbes mamma och Saga var jätte gnääällig för hon var trött och väldigt varm, men det gick sen körde vi hem efter tårtan.. Det jobbiga är att när hon är så är det bara JAG som duger och det är väldogt frustrerande för jag får ej äta eller dricka elr ens sitta ner i lugn och ro utan Saga panikskriker om jag ej är hos henne!! JOBBIGT.. inte ens pappa dög..!

Saga ska få en liten Filippa som kusin i slutet på april i början på maj..!! Från Sebbes sida då hehe.., men om det blir det namnet vet jag inte, men dem har sagt att dem ska ha det namnet men man vet aldrig om dem ändrar sig!

Just nu har jag precis läst skvallertidining, druckit en varm kopp te , fisen sover, gubben spelar när fisen vaknat ska vi hem till mamma en runda och äta varma scones som jag beställt MUMMS! Sen ikväll blir det nog bara en lugn hemma kväll!


 
Längtan är stor nu..! Snart Snart!



Kommentarer
Postat av: tess

Hur hade det varit om du läst ordentligt..??!!!!

2010-11-13 @ 13:41:15
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: tess

Jo enligt mig är han... och tur är väl det?

2010-11-13 @ 13:58:22
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Lotti

Vilken fin bild på dig och Saga!

Är det Karro som ska få en flicka? Du får häls aoch gratulera henne i så fall! :)

2010-11-13 @ 14:20:22
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: mormor

Saga digga också scones:)

2010-11-13 @ 15:40:55
Postat av: Johanna och Milton

Fin bild på Er! Kram

2010-11-14 @ 14:47:24
Postat av: tess

Tjusigt värre.... =)

2010-11-14 @ 20:45:51
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0