Hej! Uppdatering

Vet inte riktigt vad jag ska skriva har ingen motivation till blogga överhuvudtaget..!! Ska snart iväg till tandläkaren så Saga ska hem till mormor den lilla stunden, igår var vi på Center syd och handlade farsdag present=)!

Imorgon ska vi i väg på ladies night ska bli kul=)! Sen ska vi även ha nattagäster här hela helgen, Sagas Gudfar (Sebbes kusin) och hans flickvän ska komma ner och vara här hela helgen så det ska bli super kul ska bara komma på vad vi ska göra för roligt=)!

Saga har kommit in i en period där hon sover 13 per natt och det är HELT underbart hoppas det stannar där för bättre kan det ju inte bli..! Har stått still ett tag på vägen men nu äntligen börjar det att rasa igen HÄRLIGT!!                 

Idag får vi även reda på om Saga ska få en kusin eller inte.. ( Lång Historia )

Det var väl allt!!


 Saga ska få en kusin i April så nu vet alla det!!

 

Är såå trött jag hade kunnat gå och dra täcket över huvudet.. Blää

En posetiv sak är att Sebbe ska få ännu en lönehöjning för hans chef tycker att han blivit så duktig inom sitt jobb och blablabla!! Såå destumer shoppning böir det för mig och Saga=)


Kommentarer
Postat av: Johanna och Milton

Haha, ja jag förstod nästan det :)

2010-11-04 @ 15:35:17
Postat av: Nilla

många timmar hon sover nu men det är ganska normalt. Spännande att höra fortsättningen om kusinen

2010-11-04 @ 17:26:47
Postat av: mormor

De blev ju jag som kom till dig, men de gör inget.

2010-11-04 @ 17:27:28

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0