lördag!

Idag var vi ute för att bygga snölyckta och snögubbe men det gick ej så bra för det var ej så bra kramsnö så får vänta tills det är lite bättre snö!
Var även på Maxi för att köpa en vanliga pulka också så vi kan åka med fisalisa men dem var såklart slut SÅLDA!! Typiskt!!

Idol igår var sjuktmärktigt, vi satt allralängst upp så man fick lite svimmel först men det försvann rätt snabbt, och det var definitivt rätt person som åkte ut!!

Träffade en vän på Cs idag och det första hon sa va: GUD vad du blivit smal och då kan man inte mer än skina upp och bli sååå glad!!=)=)=)! Att vara bestämd ger resultat, och jag tänker fortsätta vara bestämd=)!


Nää nu ska jag mysa med mina Hooliganer!


Kommentarer
Postat av: Johanna och Milton

Allt är bra med oss, hoppas allt är bra med Er också! Så söt Saga är i snön :) Försöker också få tag på en pulka till Milton, Martin har inte fått dom till jobbet ännu! Kram!

2010-11-27 @ 21:47:19
Postat av: mormor

Hoppas ni får tag i pulka för de tycker hon nog är

roligt. Allt som går undan älskar ju fisen.

2010-11-28 @ 07:34:13
Postat av: Jenny

Jag skickar mer än gärna ner lite snö till er :D

2010-11-29 @ 17:22:12
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag såg pulkor på maxi i Torsdags var dom redan slut på helgen?

2010-12-02 @ 20:03:49

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0