Snö!

Gud vad härligt det är med snöön, men TRÅKIGT att det regnar bort lika fort det tycker vi inte om vill ju så gärna komma ut och åka pulka med Saga men men det kommer väl!
Idag var pappa Sebbe med mig och Saga när vi var på Öf och det var vääldigt uppskattat av Saga tror jag fast hon inte märkte att vi var där nån av oss!!

Idag har vi även fixat färdigt lokalen och maten till Sagas 1 års kalas, bara lite små saker kvar att göra men det kan vi inte göra fråns på Söndag när det är dags, men som sagt bara småsaker..!! Imorgon ska fisalisa hem till sin mormor och ha en heldag där + sova över då vi ska till Köpenhamn med Sebbes jobb ska bli sjukt trevligt faktiskt! Sen när vi kommer hem på söndag är vår tös hela 1 år!! 1 ÅRRRRRRRRRRRRRRR Helt sjukt!

Idag för 1 år sen började mina värkar och höll på i ytterligare 47 timmar , inte fan trodde jag att det skulle ta sån tid men det var absolut värt det!!

Nää nu ska jag vara social här..!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mor

Släpp nu loss för Saga kommer ha de så bra så

2010-11-19 @ 22:10:34
Postat av: mor

Släpp nu loss för Saga kommer ha de så bra så

2010-11-19 @ 22:10:56

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0