Torsdag!

Kan inte påstå att det är mycket bättre med smärtorna idag, och inte fan hjälpte alvedonen heller.. hmpf får väl ha ont då..! men men !!
Igår var vi ute med pulkan och det 'älskade verkligen saga, hon rörde sig inte ur fläcken, så det blev invigning av pulkan och sin overall igår=) Efter pulkan gick vi hem till Sophie och Linnea och satt där nån timme och snackade en massa om allt och inget alltid lika trevligt!!

Idag har vi varit på banken och satt in pengar på Sagas konto som hon fick när hon fyllde år, sen stack vi även ner till Maxi snabbt och handlade lite!!
Lillfisen sover, jag sitter och tar det lugnt, sen ska vi in till Lund på Nova med Sandra & Liam och fika och shoppa lite..!!

Sen i morgon kommer Zandra hit och fikar, Myyyssss har mkt att snacka om som alltid, sen på kvällen ska Jag, Sebbe, Brosan, Svägerskan, Möller och Jonna in till Malmö och se på Idol Wiiiee!!=) Ska bli skit kul, ska käka inne på arenan innan vi ska titta och det ska bli gottit!

Sen ska faktiskt jag och Sebbe ha en myyysssig hemma helg med massa pulkaåkning ( om snön är kvar) med vår lilla Prinsessa, kanske baka lite och sååå..!! Ska bli så underbart..!!

Ha det bra alla!!



Kommentarer
Postat av: mormrk

2010-11-25 @ 15:21:50
Postat av: mormor

Hon ser ut som en staty där hon sitter. Hoppas ni får trevligt på fredag. De ska jag med mina älskade barnbarn

2010-11-25 @ 15:23:13

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0