Börjar bli gammal???

I går var vi i Landskrona och var ute och åt på Dannys corner med Sebbes pappa som fyllt 50 år och syster, maten var mycket god tog en vitlöksplanka, MEN det var inte alls mycket mat man fick på plankorna som man en gång i tiden fick så det var väldigt tråkigt!


Sen igår stack jag till Malmö med Sophie och Carro men FY FAN vad det var tråkigt, folket var sååå omogna så det var skrämande, folk som var äldre än oss, satt och snackade om fisar i nästan 1 timme jag menar HALLÅ??e det sånt folk snackar om på fester nu för tiden eller börjar jag bli GAMMAL????!! Men jag och Sophie hade i allafall roligt=)! Tur man hade en vettig människa att snacka med även om hon var AS kalas..!! Vid halv 12 kände jag att jag ville hem till min man och mysa med han i stället så jag körde hem och kröp ner hos han MYSS det behövdes..!!
Sen i morse vaknade jag med DUNDER huevärk, ont i hals/öron..BLÄÄ!!

Idag e det FAN slappe dag.. KANSKE man till och med beställer pizza, får se.. just nu vill jag bara ha te till min hals, ska dricka det HELA dagen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha ja de börjar du nog bli.

2010-10-17 @ 11:35:44
Postat av: tess

ja gammal som gatan.. Hahaha!! Tänkte ge Saga en kattunge i födelsedags present. bra va??? =)

2010-10-17 @ 15:15:17
URL: http://hannasmamma.blogg.

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0