Färdig flyttade

Nu har vi äntligen flyttat och vi har redan kommit i ordnig med allt.. Jag trivs redan SUPER bra och det känna underbart!! Är redan sugen på att fylla extra rummet med en liten till men det får allt vänta ett tag till=)

Tusen tack ni som hjälpte till!!

Idag har vi ätit, baconlindad kycklingfile med färskost (taco smak) & Pasta och Avokadosallas Mummmms! Sebbe fick dock äta en gryta som låg i frysen eftersom han ej äter kyckling!!
Nu är det snart dags för ullared ska bli härligt..!!

Men men nu är jag sååå trött.. sååå ska slänga mig i soffan!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja de gick som en dans med flytten. Verkligen en trevlig lägenhet.

2010-10-04 @ 08:18:54

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0