Trots...

Det är verkligen min dotter inne i nu, hon testar jäklar idet alla gränser som finns och ett jäklans humör har hon att det nästan är skrämmande!! Men det är bara att visa vart skåpet ska stå eller vad man nu säger !!

Har ej haft tid ellr ork att blogga precis..!!

Min bil e inne på verkstad har varit det sens i måndags då dem skulle fixa lite saker hoppas till gud att jag får tillbaka den idag eller i morrn då jag känner mig helt naken utan min bil=)! Alla julklappar är inhandlade och inslagna så nu behöver man inte ens bry sig på det eller ut och springa ner alla när man ska ut och julhandla haha.. såå göttans..!!

Vi har även en annan överraskning att ge men det kommer inte fråns till närmre jul=)!

Nu är det inte lång kvar innan fisen fyller 1 år och där är nästan allting också fixat ska bara fixa småsakerna också så det är också skönt..!!  Såå tradigt väder det har varit nu dessa dagarna blää säger jag bara!! Men men inget som jag kan göra något åt..!!
Idag blir det kanske inhandlat en ny mobil och en annan sak men det kan jag ej berätta för det ska bli en överraskning till gubben min=)!

Ska på tupperwear party i kväll hemma hos en arbetskamrat, sen är det ladies night nästa fredag och fredagen där efter är det personalfest.. Gud vad man har att stå i =) I helgen ska vi gå och bada med fisen OM hennes förkylning inte blir värre så att säga..!!

Nää nu var detta allt från mig!


tjing!

 


Kommentarer
Postat av: Nilla

ja det händer en hel del framöver o kul ska vi ha. Kram

2010-10-28 @ 22:29:38
Postat av: mormor

Sådan mor sådan dotter:) Ja ser fram emot nästa fredag ska bli trevligt

2010-10-29 @ 08:22:09

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0