10 Månader

Blir min underbara Prinssesa idag!!
Idag har vi varit på BabyCafe Saga ÄLSKAR verkligen att vara där och busa och leka med alla barnen hon lägger inte ens märke till att jag finns och det är SÅÅÅ skönt.. Hon kommer verkligen ÄLSKA dagis när hon ska börja..!!
Sen gick vi hem och vila middag sen begav vi oss till Bvc och idag vägde tjejen 9340 g  och var 77.5 lång stora tjejen är hon allt..=)=)

Efter det stack vi ner till Center syd köpte 2 par strumpbyxor, 1 tunika, 1 Hello kitty hängslekjol(stavas?) till henne och det blev hon glad över nu ska jag verkligen INTE handla ett ända dugg till henne fråns vi ska till Ullared hon fyller ju snart år och sen är det ju jul och då kommer hon att få så mkt , så nu är det slut handlat för min del på ett tag..!!

När jag ställde mig på vågen i morse kom en glädje tår, att man går ner så bra hela tiden, då känner man verkligen för att kämpa ännu mer för man vet verkligen att det ger resultat =) Härligt..!!! Ikväll blir det ett pass Strip Arobic med Svägerskan, sen blir det hem och mysa i soffan med gubben framför Idol=)!

NU ska jag börja på maten och idag blir det Wookat Mummmmas, ska äta hemma hos mamsen för gubben är i Malmö med sitt jobb på jägersro och spelar på hästar och äter på resturang som dem blir bjudna på av jobb LYX..!!

Yeah Yeah ha det göttans vetja


Kommer Älska dig Mest av allt , tills dagen då jag tar mitt sista andetag!


Kommentarer
Postat av: tess

Härligt att vågen visar neråt... =) Bara att fortsätta kämpa..

2010-09-22 @ 10:37:16
URL: http://hannasmamma.blogg.
Postat av: Johanna och Milton

Vad stor hon börjar bli, vad kul! Och vad roligt att Du krymper :) Kul med massa nya kläder sen att belöna sig med. Kram

2010-09-23 @ 15:39:02

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0