Liten uppdatering!!

orkar verkligen inte blogga så det blir bara lite grann!!

 

Kom hem från Bulgarien i lördags, hade hyfsat varmt där nere men det blir inte så mkt solande när man har en liten med sig, men lite färg fick man i allafall! Fick shoppat en välans massa där nere i allafall, inte jätte billigt men hyfsat!!

Drack 1 halv flaska bacardi breezer där nere det var exakt allt jag drack i alkohol väg så duktig var jag medans dem andra fyllona drack varje dag!! Maten på hotellet var verkligen inget att hurra för , var nån enstaka dagar det var okej!!

Saga blev jätte dålig där nere, började redan på onsdagen då vi trodde det var tänder på väg men det var det dock inte utan hon blev bara sämre och sämre med diarreer och feber, ena dagen fick jag bytat över 20 blöjor på stackaren som det bara rann av henne!! På söndagen när vi kom hem från Bulgarien blev vi inlagda på sjukhuset med henne då hon var helt uttrokad och hade feberm blev inlagda på infektions avdelningen , kändes som man satt i ett fängelse för man fick inte lämna rummet.. !! Saga fick dropp och fick ha det hela natten så det blev 10 minuters sömn för mig hela den natten, på måndags eftermiddag fick vi åka hem på permission och hoppet om att det var lite bättre, men på tisdags morgon var Saga jätte dålig igen så vi fick åka in med henne igen och då var hon ännu mer uttorkad och mkt mer feber, fick ingen kontakt med henne så det blev dropp och massa prover igen ..!!  Den natten på sjukhuset var lite bättre fick sova 3 timmar i allafall.. På onsdagen fick vi åka hem igen med en mkt piggare liten tös, som nu mår som vanligt igen..!! Vade det har varit som hänt med henne har vi ingen aning om men dem på sjukan trodde det var en kraftig matförgiftningen, men jag tror inte det var det eftersom hennes kusin har haft liknande symptomer..!!!

Ända sens vi låg inlagda har Saga börjat tramsa något så fruktansvärt på nätterna, vaknar 2 varje natt och bara gall skriker i 30- 1 timme , sen vaknar hon vid 6 halv 7 vilket ALDRIG hänt tidigare, så jag hoppas verkligen detta bara är något trams från hennes sida..!! OCh att nu när hon börjat få mat som tidigare kommer sluta med detta tramset!!

Nu flyttar vi om 3 veckor, ska bli såå himla skönt.. Lääängtar verkligen, har nog aldrig längtat så mkt till en flytt innan som jag gör till denna!
Idag ska vi grilla hemma hos familjen Andersson !!

Saga ska även få en liten kusin i April, får se om det blir en liden påg eller tös

Nu ska jag se om där e några roliga kläder att beställa hem till Moi!


Kommentarer
Postat av: Nilla

ja det har inte varit roligt för er den senaste veckan. Det finns alltid ljusning i det hela men tyvärr ser man inte det när man är inne i det.

vem är det som ska ha bebis?

Lycka till med flytten.

jag måste nog ändra tiden till partyt. Antingen en vecka innan eller efter. För det va många som inte kunde tyvärr. Ha en bra vecka så hörs vi. Kramar

2010-09-12 @ 12:11:53
Postat av: tess

Skönt att vara hemma och friska igen. =) Kul att Saga ska få en kusin till att leka? med!

2010-09-13 @ 16:36:05
URL: http://hannasmamma.blogg.
Postat av: Johanna och Milton

Ja, det är riktigt fint! Hoppas att Ert smakade :) Kram

2010-09-19 @ 10:33:45

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0