Måndag!

God Morgon!!

Saga har ÄNTLIGEN efter en lååång väntan börjat sova länge på morgonen igen (peppapeppa) och det är bara sååå underbart men nu är det ett annat problem när Sebbe går upp kl 6 på morgonen håller han alltid ett jäkla väsen så jag blir pigg så jag ligger bara i sängen och glor hela morgonen tills Saga börja snacka inne på sitt rum, så jag har egentligen ingen nytta av att hon sover länge.. MEN förhoppningsvis ändras detta nu när vi flyttar så han kan vara LITE tystare så jag får sova!!

Ifredags var vi hemma hos Jimmie och Therese en stund så saga fick leka av sig med sina kusiner och det uppskattades tills hennes morbror började tetas med henne det tyckte hon inte var kul..!!
I lördags var vi först hemma hos Mamma och Hasse en stund, sen körde vi hem och gick ut och gick en lång runda, sen gick jag hem till Brosan då jag skulle köra dem & nårra kompisar till Malmö, sen när jag kom hem så höll Sebbe på att bada Saga , sen blev det bus och mys innan sängdax..! Sen vid 7 tiden kom Sebbes kompisar hit från Landskrona och spela poker , dock blev det ingen vinst för Sebbes del som vanligt, dem stack sedan vidare vid halv 11 tiden..!!!

I går hade vi en mysig hemmadag, var först ute och gick i 40 minuter, sen putaqde jag alla fönster utvändigt, packade lite och så!! Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi flyttar HÄRLIGT!!

Denna veckan är vi totalt uppbokade varje dag förutom idag, så nu ska jag snart klä på fisen så ska vi gå och möta upp Emelie och Moah för att bege oss till öf så barnen får leka av sig..!! Saga har blivit sååååååå ótroligt duktig på att gå själv hela tiden, så härligt at se=)!

Men men Allt för Mig.!!


Hajje Kajje


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0