Ännu en fullbokad långhelg!!

I torsdags var jag ledig , så jag och Sebbe tog en heldag med shopping innan han började att jobba, först var vi på bauhouse där vi handlade en jättekruka som vi har satt i trädgården.. Blev skit snyggt..!! Sen mötte vi upp mamma för vi skulle handla allt till kalaset..!!

Efter det så handlade jag och Sebbe vars ett par skor på stadiumoutlet+ regnställ till Saga som hon kan ha på dagis.. Sen gick vi till skokanonen där vi handlade 3 par skor till Saga som jag blev väldigt nöjd över=) Sen körde vi vidare ut till Hög och handlade blommor som jag har planterat i mina krukor + en stor blomma som vi satte i krukan som vi köpte på bauhouse..!!

I fredags jobbade jag en liten stund, Sebbe var hemma med fisen, sen kom Sagas farfar och faster. Dom hade handlat en påskpresent till Saga som var en pool och jag hade handlat en rutchikana till henne, och det blev en stor hit att åka rutchikana i poolen så Saga intog sitt första dop i år i fredags och njöt gjorde hon=) Sen på kvällen var vi hemma hos Karro och Dennis och grillade tacobiffar mummmmmas!!



I lördags hade vi kalas för mig och mamma, blev god mat både varm,för och efterrätt.. Gästerna såg i allafall nöjda ut.. Saga var rätt gnällig för hennes 2:a kindtand har kommit ut..!!
I Söndags var vi i Klippan på kalas, där vi blev bjudna på olika grillat, sen spelade vi kubb, killar mot tjejer men det gick inget vidare för oss men roligt var det i allafall!! Hade sjukt ont i magen den kvällen, kunde knappt sitta ner efter vi hade ätit ..!!
I går var vi i karlslundsparken i Landskrona med Fam Andersson, super fint väder, ungarna hade det super skoj så det blev en lyckad dag..!


Kommentarer
Postat av: tess

Kul att shoppa. =) Ja, det var trevligt i Landskrona! Underbart väder.. Fin bild på Saga!

2011-04-26 @ 19:17:57
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: mormor

Fin sommarhatt

2011-04-26 @ 19:26:36
Postat av: Nilla

Man skulle kunna tro det är sommar redan. Vilket väder vi har. Barnen njuter ;)

2011-04-27 @ 06:56:23

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0