Döden...

Döden är det som skrämmer mig mest, varje dag kommer tankarna om att en dag ska vi dö, vi kommer förlora dom vi älskar ALLRA mest och dom kommer att förlora oss!!

Jag vill inte dö, jag HATAR döden, jag är Livrädd för döden..  Varje dag mår jag dåligt av att bara veta, jag försöker att ej tänkia på det men det går inte.. Flera gånger har jag väckt Sebbe på nätterna för jag får panik..
Varför kan vi inte bara få forsätta leva och vara lyckliga alltid, slippa all sorg av att förlora någon..!!

Varför ska vi hålla på att snåla? Varför bara inte göra saker som man vill och känner för , man vet aldrig när ens sista dag är kommen så då kan man ju likabra göra och köpa vad man vill för att kunna njuta och må bra här i livet innan det är slut!!

bara jag sitter här nu får jag panik.. usch nee detta går inte

Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste försöka tänka possitivt hela tiden

2011-04-08 @ 12:56:05

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0