Dagis!!

Allting hade gått super på dagis idag igen som jag trodde:P när jag kom så satt dom och åt så jag gömde mig så hon skulle kunna äta i lugn och ro, och hon skratta och tjoa och hade sig ..! Sen när hon såg mig fick jag värsta smile och en jätte kram och det värmde gott i hjärtat mitt !!

1 vecka kvar till det är dags att börja jobba igen, känns helt okej..!!

Fick köpt en massa linnen idag på cubus, långa linnen som jag ÄLSKAR och har på mig VARJE dag, 29 kr stycket och det kallar jag billigt så det blev en heldel, så jag slängde en del gamla jag hade när jag kom hem .. VAr även inne i Te affären på Cs och handlade Mangote (löste) kan starkt rekommendera det är så jäkla gottit.. !!  Fick även betalat alla räkningar idag, så nu är det gjort..!!


Önskar denna kylan kunde försvinna, kan i allafall vara en 5-10 + grader utan det hade gjort gott!!

Har tagit bort mitt lösen till bloggen så får vi se hur det går... det är upp till er om det blir lösen igen elr ej!!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja verkligen... =) Tack för frullen i morse!!

2011-02-25 @ 13:46:35
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0