Kanske dags för en uppdatering:P!


Imorgon är det dags för den stora D dagen.. Asså Dagis time för min lilla stumpa.. Herreegud.. Seprationsångest.. Tiden har gått såå snabbt tyckte precis man tryckte ut henne och nu ska hon börja på dagis.. men men kommer säkert gå suuper bra vet om att hon kommer äälllska att gå där med alla sina nya kompisar hon kommer att få=)!
Inskolningen kommer att ta 2 veckor , så om 2 veckor kommer även jag att börja jobba ett par månder sen blir det till attt gå hemma igen..!!

Nu i helgen har det verkligen varit underbart väder, var ute en låång stund med Saga igår och hon verkligen älskade det, hon älskar verkligen att vara ute.. Längtar tills det blir lite värmare så man kan vara ute och busa i trädgården hela dagarna i stället..!!
Ifredags var vi hemma hos morsan på grillning med Fam Andersson, igår hade vi Sebbes mamma på middagsbesök, idag blir det hem tilL Fam Andersson för käk=) haha!!



Är nu inne i vecka 10 tycker tiden har gått sakta samtidigt som den har gått fort, fick ändå reda på att jag var gravid när jag var i 3½ veckan så ja ganska snabbt.., men nu när man börjar jobba så kommer det gå ännu snabbare..!!

Nu ÄNTLIGEN mår jag bra, har gjort det nu i 1 veckas tid, det ända ångesten är all trötthet, men det vet jag om varför , hade jätte lågt järnvärde hos bm så måste börja på mina jäkla järntabletter.. (skärpning)..!!

Så nu går vi bara och väntar på att få tid till ultra så vi kan få se vad för buse där är inne=)!



Mamma Älskar dig !




Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till imorgon. 2011-års badbrud

2011-02-20 @ 17:45:15

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0