Lördag!!

Gubben är och tränar, Fisen sover och jag ligger i soffan och kollar på Eclipse..!! LÄngtar tills nästa film kommer ut för då kommer jag fan vara en av dem första som är där och kollar!!=)

Idag ska vi grilla, är grymt sugen på det sen är det ju fint väder, måste bara köra och handla när gubben kommer hem..!!

Allt gick bra på dagis i fredags oxå förutom att hon hade varit lite ledsen, då hade hon fått sin napp och snutte sen efter 10 min så hade hon slängt det och lekt som vanligt igen.. men det är som fröknarna sa det hade varit konstigt om hon ej hade varit ledsen nån gång!!
1 vecka kvar tills man börjar jobba!
Ska bara komma överens med Sebbe när vi ska ta semester i år och hur länge,!!

Idag går vi in i vecka 11 !!

Kommentarer
Postat av: mor

Närmar sig med stora steg:)

2011-02-26 @ 13:03:07
Postat av: Nilla

välkommen tillbaka till jobb =)

2011-02-28 @ 18:53:00

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0