SERIÖST??!!

Jag blir såååå trött på visa människor på Facebook... Ahhh.. Ena dagen är allt så jäkla bra, andra dagen ska dem ta sitt pick och pack och andra dagar e det samma visa.. menar SERIÖST.. varför skriva ut om sitt privatliv på Facebook.. Vill ni folk ska tycka synd om er.. men SORRY folk tycker bara det är patetiskt..!
Klart man får skriva vad man vill, MEN man behöver ju ej skriva när man har bråkat en massa att sin pojkvän ska fara åt helvete och så det är ju fan synd om han och folk behöver ej veta såna saker!!!!


MIN MENING!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har så rätt så

2011-02-07 @ 10:20:05
Postat av: Jenny

Jag förstår absolut inte syftet med det jag heller !! Vissa saker vill man absolut inte att folk ska veta och så sitta och skriva sånt !!



Madde, min brors tjej är ju en sån. Hon skriver allt in i detalj! Minns när hon och Martin bråkade och det skulle ta slut och hon skulle ringa BB? och boka tid för abort, hon ville absolut inte ha barnet och var så nöjd med enbart Amanda... Nä fy fan för sånt !!

En sak att tänka men inte skriva offentligt"

2011-02-08 @ 10:02:36
URL: http://bellismamma.blogg.se/
Postat av: Nilla

Nä håller med. Man är bara arg för tillfället o vill avreagera sig. Då får man skriva någon annanstans istället tycker jag. El så kan man ringa o prata med någon i stället. Dumt att skriva så många kan läsa. Sånt är jobbigt

2011-02-09 @ 06:37:58

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0