Torsdag!

Detta har varit en väldigt tuff vecka med fröken Wohlert hon har verkligen trotsat till MAX och skrikit till MAX så fort hon ej fått som hon har velat och som sagt det har varit TUFFT!!
Det är måååånga som säger att dem ej har varit med om ngt liknande och då har dem själva jobbat med barn i X antal år..!!

Idag är vi hemma hos mamma/mormor och har en helmysdag.. just nu sover fisen, mamma är hos doktorn och jag ligger och tar det lungt=)!


Nästa vecka är det inskrivning hos barnmorskan.. =)

Måste säga att jag känner av denna graviditeten mycket mer än vad jag gjorde med Saga ..!! Förra veckan mådde jag verkligen SKIT kunde knappt resa mig ur sängen men nu så börjar jag ÄNTLIGEN må LITE bättre så man kan hoppas på att det är på väg bort=)!



Min Underbara dotter Nyfödd=)


Kommentarer
Postat av: mormor

Idag har hon varit en mys tös

2011-02-03 @ 19:52:13
Postat av: Nilla

ska bli spännande o se hur denna graviditeten blir=)

2011-02-03 @ 22:16:49
Postat av: Jenny

Skönt att det börjat lätta lite med graviditeten. Det gör så mycket att man redan har barn sen innan. Kan inte vila och koppla av som man gjorde med första..

2011-02-04 @ 19:28:59
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0