dag 28

Det här saknar jag..


Det finns väldigt mkt som jag saknar som jag inte kan ta upp här ..
Tyvärr kan jag inte ta upp ngt jag saknar för det är väldigt privat och känsligt som jag inte vill att vissa personer ska läsa..!!


Idag var vi på Öf exakt hela dagen Saga var mer än död vid halv 6 så det var full show att hålla henne vaken, så har en känsla av att hon kommer sova rätt länge i morgon=) " hoppas hoppas" =)
Denna veckan ser ut så här:

Tis: Hem till Emma snacka och busa , kvällen mysa med Sebbe
Ons: Öf, kanske hem till Sophie och snacka lite skit.. kvällen mys med Sebbe
Tors: ??
Fre: Öf och sen kommer Zandra M hit med fika och en massa skit snack=)=)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi är lediga på torsdag :)

2011-01-11 @ 16:29:21
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0