....

Igår hade vi en mysig hemmakväll hela familjen, åt  & drack gott och tog det lugnt..!!
IDag har vi varit i Landskrona hela dagen hemma hos Sagas farfar , där hennes faster m pojkvän var.. Fikade först på dagen , sen slutade det med att vi beställde mat från Rhodos allihopa.. Muuummsigt var det.. Dagen var super trevlig..
Sen nu på kvällen var vi hemma hos brosan och Therese en stund så Saga fick rasta av sig med sina kusiner, nu sover lillan med en fruktansvärd hosta IGEN....

Nu ska jag dricka min vanilj te och kolla på tv..!!

Ha det bra!



Läängtar tills jag får se dig


 


Älskar dig

Kommentarer
Postat av: tess

Förstår hur du känner, för så känner vi alla! =)

2011-01-16 @ 11:29:32
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Nilla

:-))

2011-01-17 @ 18:26:29

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0