I brist på annat

1. Dryck: Te
2. Telefonsamtalet: Emma
3. SMS: Karro
4. Sång du lyssnade på: vet inte faktiskt
5. Gången du grät: Söndags..

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: På rad ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Har mina misstankar men är absolut inte 100
8. Varit kär: Självklart!
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Yes
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Vet ej faktiskt mkt möjligt

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person:Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jupp
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
21. Pussat någon: Yes

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla
23. Hur många barn vill du ha: 2 räcker !
24. Vill du ha några husdjur: Hmm hund senare kanske
25. Vill du ändra ditt namn: Nej
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inte ett piss.
27. Vilken tid vaknade du idag: 07,30
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov gott
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Nej !
30. Senaste gången du träffade din mamma: Förrgår
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: min kropp
32. Vad lyssnar du på just nu: tv:n
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Sebbes chef
34. Vad gör dig irriterad just nu: Rent för mycket ..

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Zäta
38. Stjärntecken: Oxe
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Tolvåkerskolan
41. Gymnasie: Vipeholm
42. Högskola: Ingen
43. Hårfärg: Mörk brun
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 174 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag säger ifrån när jag tycker någon gör fel, har börjat bli en stark person
47. Piercings: tungan
48. Tattoos: 3 st
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Mandlarna tror jag
52. Piercing: Tungan
53. Tatueringen:  Tigern på skuldran
54. Bästa vän: Sophie
55. Sporten du spelade: Ridning
56. Husdjur: Fågel
57. Vaccination du minns: 6:e klass, stelkrampen var det nog
58. Konsert: Ved ej
59. Förälskelse: David Radnell
60. Alkohol du drack: Cider

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting
62. Dricker du: Te
63. Är du på väg att: Slappa
64. Lyssnar du på: tv:n
65. Väntar du på: att bli klar med denna lista

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Nope

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga mage
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Känslig men helst inte vara värre än mig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Yes för mkt
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: Ja
83. Har du krossat någons hjärta: Ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Ja
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Oftast ja men har mina stunder
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja
92. Himlen: Ja
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina barn, de är min luft- mitt allt!
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0