Ikea

Igår var jag och gubben min på Ikea, fick köpt nytt soffbord, Tv-bänk, pall och lite smått och gott och nu är allting på plats och det blev super bra=)! Är riktigt nöjd!
Idag har jag haft besök av Emma och Milian, har även passat på att skura och ställa i ordning alla skåpen i köket, lagat god middag, varit och handlat och lite sånt..!!
Nu i kväll har vi varit hemma hos familjen Andersson och snackat och druckit te/kaffe..!!

Imorgon blir det en runda till Öf så fisalisa får busa av sig ordentligt, sen på kvällen ska hon och jag ha en myspys kväll ensamma för gubben ska träna !!
Hmmm annars vet jag inte vad som sker i veckan, får ta dagarna som dom kommer!!



Det var väl alles.. ha en bra kväll!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0