Lösen!

Kommer att skicka ut det nya lösenet till er på Facebook.. Ska bara komma på ett bra lösen att ha=) Det var nån som hade skrivit anonymt att hon ville ha mitt lösen men eftersom hon ej skrivit vem det var så kan jag ju ej ge det!!

Idag har jag och fisen haft mysig hemma dag och tagit det lugnt, var hos mamma i morse och käkade bullar.. mummas..!!
Nu på kvällen har sagas Faster & Gubbe varit här och snackat massa skit, sen kommer dem i helgen och ska grilla muuuuuummmmss ÄLSKAR grillat IS THA SHIIIT!=)! haha!
Sen stack jag hem till Emma en stund och nu sitter jag här, gubben spelar och jag ska snart göra en varm te och bara njuta =)!

Imorgon blir det ÖF med en massa bus för fisen, sen ska vi ska ha myskväll för gubben ska träna, Nu är det mindre än 1 månad kvar till inskolningen börjar för Saga och det ska bli såå kul, speciellt för henne för jag vet att hon bara kommer ÄLSKA dagis=)!

Nu är det lite saker som kommer hända framöver

10/2-Inskrivining BM
11/2- Examens middag hos Sophie
12/2-1 års kalas
13/2-Kalas
14/2-Bvc
21/2-Inskolning
7/3 -Börja Jobba..!!!

 

Usch nu snöar det ute oxå..! Hoppas fan inte det är långvarit räcker med snön nu.. Bara mysigt över julen tycker jag =)!

Näää Nu till Annat!
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja nu närmar de sig med stora steg för fisen med dagis, men som du tror kommer de att gå bra för henne på dagis.

2011-01-26 @ 08:38:03

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0